From:
Date:
Mon, 15 Jan 2001 17:41:56 +0100
>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Date: Mon, 15 Jan 2001 11:16:11 +0100
>
>Un modo de parlar que ego solo ha audite in Polonia es le sequente phrase:
>"E
>alora ille persona usava parolas que ego nunquam ha audite!" Ego, qui
>sempre ha
>amate le logica, al minus minime postulatos de isto, pensava que isto era
>multo
>amusante. Como on pote creder que un parola es vulgar, si on non ha audite
>lo?!
>Forsan tal expressiones etiam existe in Italia.

Il es probabile, perque le expression non me resulta nove, ma ora io non
recorda.

>Naturalmente, mesmo in un lingua auxiliar, on debe saper qual parolas on
>generalmente deve evitar. ;-)
>
>Amicalmente
>
>Cellus

Isto es fundamental e depende de nostre sensibilitate. Un altere aspecto es
illo de classificar un lingua, o como in mi caso un dialecto, e haber le
placer de non evitar le terminologia que, es proprie del dialecto, ma pote
sembrar non assi polite.
Un lingua es illo que le personas usa, sin alcun restriction.

Mario