From:
Date:
Sat, 11 Dec 2004 08:36:22 +0100
2004-12-11 kl. 00.46 skrev Ferdinand Cesarano:

> Io te regratia tanto pro tu parolas generose!
>
> Il me placerea scribir multo hic, ma (a
> proposito: la usage de "sed" in mi message previe
> era un Esperantismo, non vermente un latinismo),
> ecce le problema: io lege MULTE da listas, e da
> gruppos-de-novas, e da altere foros -- super

Le parola "sed" es bon interlingua. On pote anque usar "ma" (que ego
personalmente prefere) e "mais" (que Stan e Ensjo sembla preferer)
> multe da themas.  Et il non ha tempo bastante pro
> contribuir a omne da iste foros in le mesura que
> io desirarea.
In interlingua le verbo es "contribuer" nam il ha "contribution", in le
mesme maniera que interlingua ha "scriber" nam il ha "inscription". In
general verbios in -ir in interlingua es solo tales que da substantivos
in -ition: audir - audition, dormir - dormitorio.

E per isto le correctiones pote sufficer.

Kjell R