From:
Horacio Martinez <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 8 Jan 2001 22:16:06 -0300
Jay Dobkin scribeva:

> Burla 2:
>
> Perque le continuo de spatio-tempore del celo non es le mesme como illo del terra, Einstein, Picasso, e
> George W Bush arriva al porta del celo al quasi le
> mesme instante.(..........)

Il es clar que le humor mordente se ha globalizate. Hic existe le mismo conto pro ridiculizar a nostre presidente Fernando de La Rua. Al mesme vice que a Bush, on lo qualifica como un ignorante, a De La Rue on lo qualfica como un homine poc audace e sin ideas.

    "Al banca Nation arriva Diego Maradona a cambiar un cheque pro moneta. Ille oblidava su documentos de identitate, tunc le empleato le dice que ille non pote percipir le moneta usque Diego demonstra su identitate. Tunc altere que reguardava le situation le dava a Maradona un parve bolla de papiro, tunc Diego faceva acrobatias con illo. Le gerente que videva aquelle scena diceva al empleato: paga le! ille es le ver Maradona!
    In iste mesme instante faceva su ingresso al banca le mago David Copperfield. Ma ille habeva le mesme difficultate, proque in le State Unite non existe le documento de identitate. Tunc le gerente que non habeva notion de iste facto le diceva 'Vos debe demonstrar su identitate'. Tunc le mago faceva apparer un grande ramo floral pro un belle cassera que observava le eventos. Tunc David poteva percipir le moneta.
    Ma in iste situation arrivava al cassa nostre presidente; ille anque sin papiros de identification. Le gerente diceva a ille le regulas de pago, ma De La Rua inragiava critando: 'Ma io es le presidente! Tunc le empleato diceva timorose 'le regulas es pro observar los' ante le reguardo del gerente, que assentiva con le capite. Ille diceva pro fin al presidente: 'Vos debe probar lo'. Tunc le presidente pensava un momento reguardante a totes e al fin diceva: 'Io non sape...  nihil veni me al mente...'
    Tunc le gerente dice critando al empleato: 'Paga le al presidente!!!!!'...."

Con humor mordente e globalizate...

Horacio Martinez