From:
Date:
Tue, 6 Feb 2001 10:34:42 +0100
Quando io publicava paginas web io sempre curava le parolas clave e
introduceva le parolas plus adequante al subjecto del pagina, como anque un
marca de fabrica, si le texto del pagina lo permitteva.
Proba un recerca con Porsche, per exemplo.
Ora io deberea actualisar mi sitos e io (qui ha vermente poc voluntate de
facer isto) me pone le problema de que facer del paginas que, in su texto e
modo de presentar se actual, non es plus de mi agradamento.
Ben, io pensa de non renunciar a iste paginas que ha jam un consolidate
classification in le motores de recerca. Io deberea solmente actualisar los
anque con un solution extreme: illo de introducer adequate ligamines e,
comocunque, sempre un parve texto in relation al parolas clave.

Nostre servicio gratuite de traduction de sitos in Interlingua, poterea
esser interessate al sito de un agentia touristic del Sud Mediterranee?
Anque introducer Interlingua como auxilio in le activitates touristic
deberea esser un bon solution.

>From: Emerson José Silveira da Costa <[log in to unmask]>
>Date: Mon, 5 Feb 2001 18:46:01 -0200

Si tu disponibiliza paginas BILINGUE con traductiones de