From:
Chris Burd <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 21 Feb 1998 22:29:59 -0800

>Io recommendarea de annotar le expressiones que pare esser terminos
>del
>contexto europee, pro le quales nos debe trovar le plus adequate
>termino
>international. Per exemplo, io ha usava in mi traduction le termino
>"ampliamento", que se refere al acceptation de nove paises al Union
>Europee.
>Ma io non sape si isto es le termino 100% correcte. Io trova que
>portugese usa
>"alargamento", espaniol usa "ampliación", francese usa
>"élargissement",
> [...]

Excellente idea. Redactores appella isto un "folio de stilo" (style sheet).
In addition al vocabulos "europee", io suggere que on selige formas normal
pro certe parolas variabile, como "sed/ma", "super/sur",
"scripte/scribite", etc., a fin de presentar un imagine consistente in omne
parte del publication.

Chris Burd