From:
Date:
Sun, 9 Mar 2003 16:19:05 +0100
Car Janne,

al fin de omne considerationes io me trova in bon compania il le mal e in le
ben. Totos ha le mesme derecto de considerar lor fide, o simplicemente lor
modo de viver, le melior del conditiones.
Io reguarda cirmum me e io vive intra le sonos del campanas, quasi a omne
hora del die. Io ama iste sono pro se mesme. Como io ama mi ecclesias, lor
beltade, lor functiones diverse.
Io vive inter tote isto. E isto es un veritate.
Pro isto io non considera de haber un situation de privilegio e, al
contrario, io pensa que mi similes, reguardo lor diverse religion, habera mi
mesme historia: un education religiose con consequentias de acceptation e de
recusation o de indiferentia.
Generalmente io non vade ultra a iste considerationes.
Si a vices io tenta un major comprension, io es propense a considerar me
como le ben que ha derecto a mi melior attention. Iste recerca me face
considerar que le limitationes a mi viver melio depende a causa del tante
homines qui vive in conditiones minus fortunate respecto al mie. Assi io ha
le interesse que tote le homines vive in melior conditiones, pro viver io in
melior conditiones.
Il succede anque que io ha necessitate de viver omne aspectos del hodie, e
non solmente in un profunde meditation.
Assi mesmo si io me limita a dicer "Ciao Angelo!" un sol vice al die, io
pote sentir me ben, si io pote considerar que mi angelo tutelar ha nihil de
recriminar de mi viver intense.
Angelo sape quanto es nocive pensar pro pensar.
Angelo preferi vider me absorbite ab le gratia de un femina, le
gratification que me procura un puero, le satisfaction del calor del sol, le
serenitate de haber facite illo que io poteva facer melio, mesmo in
consideration de mi proximo.
Del duo uno: o io ha domesticate Angelo, o le religion es iste simplicitate.

MSN Search: la risposta alle tue ricerche online  http://search.msn.it/