From:
Date:
Tue, 16 Jan 2001 02:04:23 +0100
Martijn Dekker scribeva:
>salute a omnes,
>
>io deveni de plus in plus frustrate que babylon, e per consequente le
>dictionarios publicate in illo, non es disponibile pro altere
>systemas operative que windows. io me demanda si non serea possibile
>publicar le dictionarios additionalmente in un formato non dependente
>a un systema particular (p.ex. texto simple delimitate per
>tabulator), a fin que (1) io non es requirite de appoiar le monopolia
>de macro$oft, e (2) io pote seliger le specific programma de base de
>datos in que io vole consultar le dictionario.

> [...]

Un collaboration deberea presupponer un altere collaboration, assi, quando io
demandava de recercar solutiones como illos per Babylon, o MSN Messenger
Services,  o MediaRing Talk, io notava un meraviliose disinteresse e silentio.
Pro Interlingua nos deberea cambiar iste comportamentos e cercar solutiones in
plus systemas e al par nivello.
Isto serea accrescimento!
Babylon non es un systema pro publicar e mantener glossarios; illo es un
philosophia de consultation integrate intra le linguas e assi un commun
programma de base de datos pro consultar dictionarios, forsan es jam un
realitate del passato.
Monopolio? Labor de Tertie Partes?
Solutiones pro le hodie e le futuro!

Mario Malaguti