From:
Date:
Thu, 1 Feb 2001 12:04:28 +0100
Jay Bowks scribeva:

>Io non te (Mario)
>demanda que tu cambia tu pensamentos in re
>isto; io accepta que tu ha le derecto de pensar
>lo que tu vole. Ma io ha etiam le mesme derecto
>e assi io opina que Interlingua per se, un lingua
>international, non necessita un bandiera.

De accordo! Cata uno debe haber su ideas.

Mario a Jay:

Responsa per Jay:

>Que io detesta le nationalismo cec que
>fortia a juvene homines a occider altere
>juvenes pro le honor de un patria. Isto
>es pro me un insulto al conscientia. Ma
>comprende me, io non es un "pacifista"
>io solmente odia le cec rationes que
>demanda le fidelitate de personas a
>un idolo inventate, colores in un drappo.
>Pro me isto es un insulto anque al
>humanitate. Omne nos es fratres,
>le ver color es sub le pelle, nos omne
>ha rubie sanguine que nos da le vita.

Ancora Mario a Jay:

>religiose,

Responsa per Jay:

>Multo regrettabile... sin dubita... que io e tu non
>vide del mesme maniera. Tu Mario non gusta del
>Pena de Morte pro criminales, ma esque tu non
>approba del servicio militar pro omne juvenes?
>Esque altere personas hic non ha date su devotion
>a un drappo colorate? E que significa le varietate
>de colores e bandieras? Que nos non es le mesmo
>que vos? Isto es un invention e non un realitate.
>Le amor pro le patria es un odio al fraternitate
>human, e assi es mi puncto de vista.
>Sincermente,
>Jay B.

Car Jay,
io non pote continuar con iste themas pro un sol ration que io considera
valide
pro te: Nos non debe exprimer nos in maniera de facer nos mal. Como tu lege le
Biblia, assi lege le Carta de tu Pais, illo in le qual tu accepta de viver;
illo que face de te un cive.

Civis Romanus sum.

Io es contrari al pena de morte e anque a un qualcunque pena que non sia
reabilitative (to rehabilitate) del condemnato per le societate civil; io es
favorabile al servicio militar pro le defensa e, in le organisationes
international, pro le offesa al dictatores e terroristas de omne sorta; io
senti un veneration pro omne simbolo que exprime mi appartener al passato e al
presente de mi gente e assi io respecta le simbolos de omne gente; io ama mi
Patria e tote le altere Patrias, perque io ama le homines in lor totalitate e
perque io al mesme maniera vole esser amate.

Isto corresponde anque a esser italiano, perque isto es in le Carta
Constitutional de mi Pais.

Ciao,

Mario Malaguti