From:
Date:
Mon, 16 Sep 2002 20:41:56 -0400
Quoting Automatic digest processor <[log in to unmask]>:

> Date:    Sat, 14 Sep 2002 18:51:33 +0200
> From:    Luca Ghitti <[log in to unmask]>
> Subject: 2002 anno international del montania
>
> 2002 Anno international del montania.
>
> Le servicio minime que un village de montania ha besonio pro viver =
> (scholas, bureaus de posta, alimentos, locos de reunion, transportos) va
> =
> disparer poco a poco in nomine del "equilibrio del costos", parola =
> tremende que cela le disinteresse del Stato pro le areas marginal e =
> montaniose.=20

> [...]

[deletion]

Multo interessante Luca.  Il face duo septimanas desde que io esseva
in Salt Lake City, Utah pro un reunion.  Mais un experientia
interessante a me esseva un visita al region de Park City, ubi
multo activitates del recente Jocos Olympic ha occurrite.  Justo
10 annos previemente io ha essite in iste region, e ben que il
habeva alcun crescite construction de casas circa Park City,
illo esseva ancora un parve village sustenite per un vetere mina
de argento que produceva pauc e un numero de hotels e acensores
al alto del montania pro illes qui skia.  Cinque annos previemente
io ha visitate le mesme region, e il habeva alcun crescimento in
le numero de casas, mais le cambio non esseva multo.  Mais iste
vice, post le Jocos Olympic, le cambio esseva stupifacente.  Il ora
ha grande Centros de Shopping, e grande 'subdivisions' de casas
circa le citate.  E in le montanias circa Park Citate ric
millionarios ha constructe numerose grande casas de blocos e
petras.  Le vista es belle pro illes, e il non es troppo
distante al aeroporto a Salt Lake que es circa 45 minutas trans
le montania al Valle de Salt Lake.

Un amico mie e su sposa qui habita un parve casa in le montanias presso
Park City duceva mi sposa e me in alto al vertice de un montania
ubi on ha constructe un grande logia pro skiatores.  Le parcamento
de automobiles esseva sub le logia (que in le hiberno esseva
concelate del nive).  E nos veniva per un acensor in iste logia al
tertie nivello a un restaurante in un magnific parte del logia.
Le menu esseva francese. Deliciose.  Le vista per le fenestras
esseva magnific del montania.  Le aere foras esseva fresc, un
relevamento del aere sic e calde del Valle de Salt Lake in le
fin de julio. E io repetitemente diceva a me mesme, "Io non lo
crede! Solmente alcun pauc annos previemente il habeva nihil
aqui, solmente foresta, alcun pauc camminos sin pavimento."

On dice que le personas qui ha constructe le grande logias e
casas esseva Californianos qui ha movite proque le precios de
casas esseva troppo grande in California e in Utah le precio esseva
multo minus.  Illes vendeva lor Casas e veniva a Utah ubi illes
poteva construer nove e belle casas pro minus que illes recipeva
pro lor casas in California.  Il esseva obvie que le economia
de Salt Lake e Park Citate ha crescite multo con iste influxo
de ricchessa.  E le habitantes de iste magnific casas in le
montanias face lor commercio per le telephono, le computatores
e le interrete e un breve excursion al aeroporto.

Cordialmente,