From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 15 Sep 1998 09:45:14 +0000
Car Jay Bowks,
etiam Paul O. Bartlett le 9 septembre passate demandava informationes re
IL_STRAT.
Io es embarassate.
Nunc jam io me occupa de Interlingua a plen tempore pro un selection que me
satisface. Io spera de passar a tu glossario anglese-interlingua, le
Eigloss, intra pauc dies. Forsan hodie io publicara un grammatica de
presentation pro italianos. Iste me gratifica.
In le relationes con le amicos del listas, etiam pro haber fundate le AIPI
- Association Italia pro Interlingua, io me senti a incommoditate.
Totos trova sempre de dicer in relation a toto.
Alcuno postea scribe recommendationes: Mario prende lo con philosophia!
Pro exprimer lo plus breve: "mi no me intrigo, sior!" io non me intriga,
senior! "io non mi intrigo, signore!" Remarca tu Jay come le trevisan,
interlingua e le italiano son proxime?
I don't intrigue me, Sir! Oh, mi povre anglese!
Il es melio pro me que io me occupa de iste cosas.
Me comprende tu Jay?
Amicalmente,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it

Le 15 de septembre 1998.
Revisiones del texto e links al pagina:
http://www.telegrupigi.com/interlingua/19980915.htm
Tu participation es desirate e sollicitate.