Date:
Fri, 23 Jan 2004 15:04:57 -0800
Post usar le forma "icono" in iste sito, que me pareva
le forma le plus preferibile a causa de formas como
"iconographia", io discoperiva in le dictionario
anglese > interlingua de Gopsill le forma "icone".

Io va continuar le uso de iste forma.  Ma quando io
scribe messages a interlng in le bibliotheca publica
de Long Beach, io non ha un dictionario con me (io non
vole perder lo!), e io non ha un corrector electronic.
 A causa de iste circumstantia, a vices io non va
poter usar formas que seque le normas orthographic
currente de interlingua.

Un excellente maniera de provider un plus alte nivello
de standardisation orthographic esserea le uso
continue de un tal corrector.  Infelicemente, in iste
momento io non ha accesso a iste tipo de ressource pro
rediger mi textos.

Yahoo! SiteBuilder - Free web site building tool. Try it!
http://webhosting.yahoo.com/ps/sb/