From:
Date:
Mon, 10 Mar 2003 07:29:09 +0100
Io observa como Harleigh Kyson Jr. scribe in interlingua e io initia a
pensar que ille ha duo modos de exprimer se.
Uno que pare efficace se refere generalmente a textos que ille traduce in
interlingua. Le seconde modo pare minus secur e, generalmmente, se refere a
breve textos fructo de pensamento personal.
Isto es un exemplo recente:

>In le Statos Unite, Christianos fundamentaliste qui
>crede que le mythos del judaismo (e le christianitate)
>es revelationes "scientific".  Illes ha multe potentia
>politic in le Statos Unite.  E illes ha facite
>miserabile le vita pro illes qui non se conforma con
>illes in lor systema mythologic superstitiose.

Pro mi interpretation le prime periodo non ha un conclusion: le Christianos
qui crede etc. que face? Como se comporta?

Un altere aspecto que io observa reguarda un manco de originalitate. Un
gruppo que ha un organisation exprime un peso politic e, obviemente, exprime
su modo de pensar.
Le facto que iste modo de conciper le vita pote contrastar con un modo
diverse de tractar le mesme thema, non pertine a un gruppo in particular e,
al contrario, pertine al logica de exprimer se de un gruppo. Un gruppo
qualcunque, sin distinction alcun.
Mesmo le homosexuales se ha organisate e exprime lor derecto a viver lor
stato. E con isto? Non pertine illes al viver human?
Io non pensa que illes non facera pesar mesmo politicamente le fortia de lor
gruppo; il serea un novitate pro un gruppo qualcunque.
Pro concluder iste mi examinator, si io le observa in su comportamentos
actual, ille me resulta poco original e mesmo un poco confuse.
Totevia ille continua a judicar e, forsan, in facer isto ille non me sembla
digne de un judicio de impartialitate.

Mario

MSN Extra Storage: piena libertà di esprimersi e comunicare
http://www.msn.it/msnservizi/es/extra_storage_tag/