From:
Date:
Mon, 7 Sep 1998 18:45:04 +0000
Car Kjell Rehnstrom e Amicos del lista,

io me preoccupa de tu reaction al nove lege svedese del datos personal, o
re le tutela del "privacy", le vita private.
In le Union Europee nostre libertate personal non es in periculo, al
contrario nos fruera de major protection individual.
On ha necessitate de nove comportamentos, ma illos non limita nostre
derectos individual.
Ambes nos exprimera un libere, ma non licentiose, judicio re le
comportamento del altere. Nos pertine a iste lista e in illa io pote
scriber que io non es de accordo con Kjell Rehnstrom. Tu scribe in le lista
de Svedia e de Union Europee, re le tutela del "privacy", sin respecto pro
nostre Paises: pro le Union Europee, Svedia e Italia son "nostre" Paises.
Etiam iste es: "necessitate de nove comportamentos".
E io non es de accordo con le professor Stan Mulaik. Ille ha scribite: "Vos
debe laborar pro establir un lista de derectos e un constitution
que mantene le libertate e un corpore legislative electe per le populo".
Non se rende conto ille de scriber re le Svedia e le Union Europee?
Ciao co-citatano Kjell. Interlingua e libertate pro totos!

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it

Le 7 de septembre 1998.
Revisiones del texto e links al pagina:
http://www.telegrupigi.com/interlingua/19980907.htm
Tu participation es desirate e sollicitate.