From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 2 Dec 2004 17:32:22 +0100
2004-12-01 kl. 11.13 skrev Josu Lavin:

> Car Jan,

> Io ha alphabetisate le litteras Å, Ä e Ö  intro A e O.

Secundo le regulas svedese le alfabeto debe haber iste ordine:

a b c d e f g h i j k l m n o p q r s t u v (w) x y z å ä ö.
A vices on tracta v e w como un littera e in altere casos on ha le
sequentia v w.

Il me sembla que le regula pro le Union Europee es que on sorta in
registros international secundo le idea de Josu, assi que a, å ä veni
sub a et ö veni sub o, ma isto es in casos ubi le alfabeto svedese non
conta.

In danese le ordine es ä ö å al fin del alfabeto, nam å era addite
recentemente (in perspectiva historic, il me sembla que in 1948.
Thomas?!)

Kjell R