From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 7 Feb 2008 08:34:07 +0000
Car Edo,

> Qual es le scopo (intention) de un traduction de un texto in> Interlingua a Romanica, si omnes qui pote leger Interlingua pote leger> Romanica e vice versa?> cordialmente> Edo
Ille qui sape Interlingua pote apprender Romanica e ille qui sape Romanica pote apprender Interlingua.
Le presentia de Romanica facilita le posterior traduction a linguas romanic si le traductor non cognosce le lingua original del poesia, per exemplo. Romanica e Interligua differe in le usage del tempores verbal, etc.
Ma io crede que le scopo del traductor debe saper lo melio que io le traductor ipse, nonne?
Io crede non haber traducite ulle pagina a Romanica. Io solmente ha editate le textos inviate per mi amico Carlos Alberto.
Tu sape perque il non ha traductiones in basco, per exemplo?
Perque nemo lo ha facite.

In WIKia il ha lo que il ha. Tote vos sta invitate a crear paginas o traducer los a vostre linguas materne.

Un cosa final:

Io crede que iste non es le sito le plus adequate pro parlar de iste themas.

Qual es le scopo o intention de tu questiones?

Illo es facer propaganda de Romanica?

Perque tu face plus propaganda de Romanica que io!

Debite a isto e que io non vole fatigar nostre lectores, io va prender hodie un decission:

Tante e tante messages de Josu Lavin re WIKia es necessari hic?

Forsan il sufficera si io usa mi proprie sito linguainternational de googlegroups, nonne?

Perque tu time le presentia de Romanica como lingua de traduction in WIKia?

Romanica non pote devenir lingua auxiliar international, perque illo es troppo difficile. Pro iste scopo de lingua international pro le mundo integre NOS HA INTERLINGUA!

Romanica es un bon medio pro le interlinguistas non romanophone qui vole apprender alicun lingua romanic (espaniol, portugese, italiano, francese, etc.):

interlingua > romanica > qualcunque lingua romanic

e viceversa:

qualculque lingua romanic > romanica > interlingua

In le caso del anglese, es melio acceder a illo post haber apprendite ben interlingua.

Interlingua debe esser incorporate in tote le planos de inseniamento de tote le mundo, ma in prime loco in Romanophonia1.

Romanica debe esser incorporate insimul con interlingua in tote le planos de inseniamento del Union Latin ( www.unilat.org ), il es a dicer, in Romanophonia2.

Le conceptos Romanophonia1 e Romanophonia2 jam ha essite explicate hic in iste lista.

Amicalmente

Josu Lavin
MSN Noticias
http://noticias.msn.es/comunidad.aspx