From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 16 Aug 1998 09:35:40 -0400
Car Mario tu message hic infra es un exemplo de
gentilessa, del qual Stan Mulaik es un maestro!
Io regretta que io non pote alcun vices explicar
me in tal forma tan gentil e amical quando mi
ardor iberic se inflamma con ration pro vindication.
Ma io essaya de controllar lo. Como dicea Jesus
que "Benedicte son le pacificantes", si illos que
cerca pro pace e adjuta a alteres a trovar pace.
Gratias pro dar nos iste exemplo de pacificar e
re-establir relationes amical.

Nos ha multe bon maestros al lista INTERLNG,
non solmente de como parlar in interlingua ma
de como communicar se como esseres human.

Pacificamente,
Jay B.