INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Fri, 16 Feb 2001 21:39:15 -0500
Benvenite al Interlng Mary, iste lista
pro Discussiones in Interlingua es multo
comprensibile pro me proque mi linguas
como puero esseva espaniol/portugese.
Io crede que pro omne persona que sape
un poco de un lingua romance o latin le
lingua belle international, Interlingua, essera
multo facile pro comprender e apprender
a usar ben.

If you'd like to purchase some materials
from UMI you can go to the official
Interlingua Website at www.intelingua.com
or visit www.Amazon.com which offers
the books and will get them from UMI
then resell them I believe.

The Academia pro Interlingua will send
you some introductory info for free. Just
send me your snail mail, po box, or street
address and you'll receive a dictionary and
an book about Interlingua. Gratis, no cost
to you, (optionally) if you wish to make a
contribution towards the costs of mailing it
to you, it would be appreciated (but not
necessary).

Sincerely,
Jay Bowks
149 George St.