From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 5 Feb 2001 09:11:07 +0100
Que dicer?
Si io vade ultra al fatiga que io face a comprender le Interlingua qui
scribe Stan Mulaik, con su obstinate uso de aquelle que me provoca le
vomito, io me debe proponer uno o duo altere lectura de iste articulo per
Robert Parry, si io comprendeva ben le nomine del autor.
Nos lege un altere exemplo de un real suprematia del magistratura in
respecto al voluntate del electores. Il es como leger le currente opinion in
Italia reguardo al ultime decennios: certemente le politica relevava multe
aspectos que debeva facer se pardonar per le electores, ma pare que le
magistratura ha percurrite le factos in un sol direction: illo de culpar
precise sectores del politica e de excluder alteres constantemente. E in
Europa, intertanto, al parlamentos del varie Paises se affirmava
uniformemente le currente politic que univa le administration Clinton con
illos europee.
E que debe attender nos in le proxime futuro?
Cive, ubi es tu cive?
Addormite avante le television, o al maximo del attention a navigar in le
rete!

Mario Malaguti