From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 13 Mar 2003 09:06:07 +0100
Jay Bowks wrote:

> Hmmm, forsan tu poterea trovar ubi
> le apostolo dice isto? Io solmente sape
> alco remotemente similar a illo in le
> scripturas, quando il se dice que le
> sagessa del sagios es cosa folle a Deo.
> Assi volente dicer que Deo es plus
> sage que le plus sage del sagios human.
> Ma il ha anque alcun referentias al
> false "philosophia", e forsan illo es lo
> que tu pensava esseva dicite per Paulo.
> In ille tempores il habeva agnosticos
> e sophistas, qui habeva su proprie
> pensattas super Deo. Non multo
> differente de nostre dies in ille respecto
> secun mi opinion ;-) Cosa de pesar
> [...]

Io non memora le exacte loco, e certo tu pote lo trovar plus
facilmente que io. In mi lecturas del Biblia io ha habite un
forte impression que le christianos stava in un sorta de
contraposition al establimento intellectual in ille tempores.
Compara anque le parolas de Jesus que le primos essera le
ultimos etc. Isto es lo radical, que Jesus ha contactos con le
ejectatos in le societate, le occupantes, le prostitutas, le
leprosos etc.

Il es mi impression que particularmente le direction orthodoxe
del christianitate ha emphasate le contraposition inter le
crede e le intellecto, le follia e le normalitate, non mixante
in isto mi proprie opiniones que es un altere cosa :-)

Kjell R