From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 6 Dec 2004 10:05:31 -0300
Piet scribeva:
>[...] Io non pote disfacer me del vage timor
>que iste dictionarios poterea esser cambiate
>secundo conceptiones de personas ben
>intentionate, ma cuje conceptiones nos es
>istes del autores del obras. Io time anque
>que il esserea possibile que personas mal
>intentionate cambia le dictionarios pro
>guastar los a fin de nocer al promotion de
>interlingua.
>
>Le puncto essential es dunque: Esque il es
>possibile de dar garantias solide pro evitar
>que un qualcunque persona cambia le
>dictionarios de su proprie initiativa e sin
>permission del autor(es)?

In principio, le Wiktionario permitte que
qualcunque visitante modifica qualcunque
pagina in le sito.

Es totevia possibile que un administrator
"bloca" un pagina, a fin que necuno (salvo
administratores) lo modifica.

Totevia, le conception de Wiktionary non es
que illo habe un copia de multiple
dictionarios. Le idea es que illo sia un obra
unic, con information compilate del
dictionarios fontes.

O sia: Wiktionary non debe(rea) continer
un copia intacte de IED; illo debe(rea)
incorporar le contento de IED in se, e
permitter modificationes (secundo le idea de
un wiki), de maniera que illo non sia plus le
IED, e assi uno non pote pensar que eventual
"errores" in le Wiktionary sia necessarimente
errores veniente del IED.

Ensjo.