From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 9 Apr 2001 19:46:07 +0200

> Ma isto es latino! Latino vulgar, non le latino classic que nos apprende
in
> le schola, ma illo es latino. Io crede que il era Ciceron qui lo appellava
> "sermo uulgaris" (=linguage vulgar).

[...]

Io voleva dicer le "actual dialecto roman": le romanesc. Il me pare
impossibile que in le antiquitate le romanos parlava in romanesc. Per
exemplo: che famo?, 'ndo namo? in vice del italiano: che facciamo? dove
andiamo? que face nos? ubi va nos? Io crede que le latino vulgar ha essite
un altere cosa.
Hodie iste dialecto es sovente usate in le television, solitemente in
programmas comic o de carente cultura, e in le passato illo non ha essite un
grande lingua cultural e commercial como in vice ha devenite le florentino e
pois le italiano ipse.

Luca Ghitti