From:
Sergei Romanenko <[log in to unmask]>
Reply To:
Sergei Romanenko <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 15 Dec 1998 14:42:45 +0300
> From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>

> Et russo et germano ha le pronunciation _ts_ del historic
> littera _c_, que le rusos scribe per le litters _ts_ e le
> germano per _c_ e _z_.

Nos, le russos, ha multe parolos in nostre vocabulario moderne le quales ha
venite ab linguas diverse. Le pronunciation de un parola depende de le
lingua de qual le parola ha venite. Por exemplo, le nomine "Theodor" es
pronunciate como "F_oe_dor" (scribite como "Fedor"), si illo es usate como
le nomo de un russo, ma - como "Teod_o_r" (scribite como "Teodor"), si illo
es applicate a un anglese o hispano.

Le parola "theatro" es hodie scribite e pronunciate como "te_a_tr", tamen in
le 18 seculo illo era prononciate (e scribate) como "fe_ya_tr".

> Tu da le exemplo russe de _santimetr_. Ma que dice tu de russe
> _orfografiya_ le prime f = th redona le grec sono como _th_ in
> anglese.

Il es ver! "Orfogr_a_fiya" ha veni in le russe lingua de le grec, ma
"santimeter" - de le francese.

> Le anterior premier anglese, seniora Thatcher era _Tetcher_ in russo,
> si io non erra.

Tu non erra...

> Como le prude persona que io es, io non va citar le nomine
> russe pro theta,

Le moderne russe nomine de "theta" es "teta"

Sergei Romanenko