From:
Peter Kovacs <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 13 Jul 2004 09:36:32 -0500
Io crede, vos pone questiones a Ensjo in van, proque anque io ha facite
isto le 10e de julio, ma ille non lo respondeva. (Ma in ille tempore su
cassa a litteras electronic ancora non esseva plen. Forsan le es absente
de su casa.) Le causa, que io le scribeva justo in ille die es, que olim
io legeva sur le ultime pagina de un specimen de Panorama, que su filietta
nasceva justo le mesme die, como io, dunque le 10e de julio. Assi io
desirava felice anniversario a nos ambes justo in ille die... :)

Peter Kovacs
http://geocities.com/kovicsan