INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Martin Lavallee <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Mon, 11 May 1998 12:49:11 PDT
Siniores e senioras,

io voleva communicar con Richard Sorflet sed il sembla que sua adresse
ha alicun problemas. Io me demanda esque on poterea adjutar me un
pauco...

Amicalmente,

Martin

<<

Hi. This is the qmail-send program at hotmail.com.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following
addresses.

Remote host said: <[log in to unmask]>... User unknown
Giving up.

From: "Martin Lavallee" <[log in to unmask]>
To: [log in to unmask]
Subject: Car senior
Date: Mon, 11 May 1998 11:21:20 PDT

Senior,

Io finalmente finiva mi session e pote nunc restudiar interlingua. Io
non practicava lo depost longe tempore, ergo io besoniara alicun horas
de revision!

Io pote esser libere deman (martedi) dum le integre die.

A revider,

Martin Lavalle'e

Linguo Internaciona Ido
http://members.aol.com/idolinguo/index.html