From:
Jay Dobkin <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 4 Apr 2004 10:54:52 -0700
Il es ni necessari ni sagaciose ni un argumento legitime abusar le
professor. Ile es obvie que le historia que tu recita, del resurrection
de jesus, es un fabula, un mytho como multe alteres in multe culturas.
Le historia era scripte solmente in le seguinte seculo, e insistir como
un infante petulante que istos son factos e nos debe creder le historia
literalmente es le ver evidentia de un falta de function cerebral.

Le credentia in superstitiones illogical, in le nomine de "religion," es
le maladia mental responsible pro le plus horribile crimines de nostre
tempore. Personas intelligente e ethical ha le responsibilitate de
pugnar contra los.

hereticamente,
-Julio

--- jo <[log in to unmask]> wrote:
Kjell Rehnström wrote:

> A vices durante le annos ego ha incontrate mentiones de que Jesus
> haberea vivite poste le crucifixion, habeva essite resuscitate per su
> amicos e fugite de Palestina pro non de novo cader in le manos del
> judeos o romanos. Iste vice il es le professor emeritus (i.e.
> ex-professor) Gösta A. Eriksson ha scribite un libro essayo re iste
> tema. Le professor emerite Erikssson non es teologo ma su campo esseva
> subjectos economic.
>
> Secundo le professor il ha informationes in re que Jesus era interrate
> in un urbe sur le frontiera de Afghanistan.

forsan le professor emerite Erikssson ha le pulvere de serration in le
cerebro o forsan ille habeva un lesion cerebral a causa del intensive
studio del economia.

Si Jesus esseva resussitate del morte perque haberea ille pavor de cader
de nove in le manos del judeos o romanos?

Jo

Visit The Armenian Portal At http://www.armenia.com
Free Email * Shopping * Chats * News