From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 30 Jun 1997 20:08:38 -0400

>[Que significa "juncto"? Io solmente trovava le parolas in le phrases...
>
>/*
>Como tu pote vider in le anglese sub iste notas, le original dice "Along
>with" e mi glossario dice...
>

>along = {prep.} preter, secundo;
>        {v.} (manage, get - ) arrangiar se;
>        {v.} (get - with a person) intender se
>
>along with = {adv. / conj.} insimul a
>
>alongside = {adv.} bordo a bordo;
>        {prep.} preter, al latere de;
>
>Si io usava "insimul a" illo me rememora del latino "insimulare" lo que
> [...]

Io opina que il es possibile justificar "juncto" como un parola legitimate
de interlingua in iste contexto.

Nos ha in interlingua le adjectivo "juncte" (=joined, joint, attached),
que corresponde al anglese "joint", francese "joint,-e", espaniol "junto,-a".

Il es possible crear le adverbo "junctemente" (=jointly). E un parallel forma
del adverbo es facite de un adjectivo per usar le suffixo -o in loco de -mente,
assi, "juncto = junctemente".  Ben que le Grammatica de Gode e Blair non cita
juncte/juncto como adjectivo e adverbo in le classe de adverbos que termina
in -o (e.g., certe/certo, expresse/expresso, juste/justo, mesme/mesmo,
multe/multo, preste/presto, quante/quanto, subite/subito, tante/tanto,
tote/toto) io opina que il non es difficile a vider juncte/juncto como in
iste classe. Totevia le Grammatica de Gode e Blair dice que formationes de
iste typo debe esser concipite como adverbos primari que non pote servir
como modellos pro additional derivativos adverbial. Nonobstante iste forma
es appoiate per le espaniol "junto" como adverbo.

On anque pote dicer "Conjunctemente con..." e isto es comprehendite melior
per le italianos e catalanos.

Stan Mulaik