From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 3 Jun 1999 22:03:20 +0200
Mario scribeva:
>Car Stan, Amicas e Amicos,
>
>necuno trovara plus un altere Sra. Alice Vanderbilt Morris, al contrario
>tote illes qui poterea rivalisar con su "maecenatism, patronage"
>mecenatismo estima le resultatos, como in le caso del UMI, institution que
>non habera jammais le attentiones del inseniantes, del politicos, del Union
>Europee.
>Cinquanta annos de experientia deberea bastar.
>Si, le problema es le moneta, ma illo non es manna que cade ab le celo.
>Qui sape le budget del UMI?
> [...]

Nos debe pensar del facto que interlingua non es solmente interlng, ni
coollist e mesmo non interlingua.com. Il ha plure personas sin accesso al
rete qui practica interlingua.

Interlingua es bon, non pro isto que illo es un grande movimento, ma pro le
facto que io jam lo pote usar in un certe extension.

Si on non ha le moneta e non crede que on pote inducer a un persona usar su
moneta pro interlingua, on debe decider lo que on ipse pote facer. Nostre
UMI e le Societate Svedese es organisationes voluntari, nostre membros face
lo que illes pote. Il es multo mal si on quasi commanda un persona de facer
cosas pro le quales ille ha ni le education ni le capabilitate
professional. Io me gaudi pro cata persona qui es capabile facer alque pro
diffunder interlingua. Io face lo que io es capabile facer.

Que nos nos non comporta como certe politicos qui commanda massas de
humanos qui solmente se trova in lor imagination!

Kjell Rehnström
Vänortsgatan 87
752 64  UPPSALA
Tel. 018-50 22 35