From:
Date:
Sat, 7 Aug 1999 07:16:54 +0200
JJB wrote:

> Proque includer isto in le conferentia in
> respecto al Biblia... Io considera a Milto
> como un actor del parolas demonic e
> non un supportator del inseniamentos
> del Biblia... Hic infra quotationes del
> conferentia per Paolo...
> "Le grande poeta del 17e seculo, John Milton,
> aperi su epica Le Paradiso perdite ..."
> Tunc Paolo contitua...
>
> "Assi nos vide le Nove Testamento como le complimento del Vetule Testamento.
> Nos vide le vita, morte e resurrection de Jesus como le evenimento ultime in
> [...]

Jay, esque il non es assi que tu sape multo ben qual essera le responsas de
Paolo? Como dicite. Gaude del differentias. Juxtapone los, un apud le alteres
e mira, como humanos in varie tempores e in varie locos poteva interpretar le
mesme documentos fundamental in varie manieras.

Le primordinal christianos besoniava explicar le deitate del filio e tote iste
complexo exiente ex plure axiomatic credentias. Alcun in le mesme manieras
como on in le islam non vide Christo como un filio de Deo sed como un in le
vice de ancian prophetas. Deo non poteva dicer a Mohammed que Jesus era le ver
filio de deo, proque Mohammed non poteva creder in isto, date su ambiente
religiose.

On debe sempre facer un interpretationes, e le attitudes de Jay e Paolo es le
resultatos de varie interpretationes.

Sed isto non era le problema del Interlingua Institute, le religion solo era
un pretexto. Le conflicto forsan jace inter le differentias del mar, le
differente vista a un movimento popular, le differentia in vista a
interlingua, ecce como un subjecto academic, ecce como un viabile alternativa
al anglese pro nos qui non es benedicite como native parlatores de ille poetic
idioma.