From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 3 Jun 2000 21:54:59 +0200
d[000603] x[Allan Kiviaho] KivA-063
s[Datarios de Bakonyi]

Martijn Dekker 000602:
This is a really neat site. I think that you should go see it.
http://bakonyi.8m.com/
Iste sito contine un obra historic complete per Stefan
Bakonyi - assatis interessante e un bon exemplo
del uso de interlingua.
(Clicca "Obra complete" etc.)

Martijn,

Iste sito es vermente interessante. Le patre de iste
sito es le pionero de interlingua internetal Paolo
Castellina, Helvetia. Io comenciava mi vita
interlingual quasi exactemente ante 4 annos sed io non
pote memorar quando io discargava iste
    BAKONYI.ASK CIVILISATION E LINGUA UNIVERSAL.
    Dott.ing. STEFANO BAKONYI.

Io ha lo habite desde longe in mi base de datos askSam
e como ligamine

http://www.start.at/interlingua.fi
  litteratura
    BAKONYI Stefano. Dott.ing.
    CIVILISATION E LINGUA UNIVERSAL
    Essayo historico-cultural e linguistic,  Editor:
    Hugo Fischer
    Le grandor de iste datario es 395 kilo-octetos.
    Io pote lo inviar como un datario zipate
    attachate a un message de ePosta, demanda:
*** io ha addite referentia al sito date de Martin ***
Alkuperäinen / Original: Paolo Castellinan (Sveitsi)
sivusto - Sito de Paolo Castellina, Helvetia:
http://www.bakonyi.8m.com/

http://www.interlingua.com ha un ligamine a iste texto
  Ligamines
    Interlingua Helvetia
      http://uih.educator.webjump.com
      Le sito pioner de Interlingua in Internet.
        http://uih.educator.webjump.com/
          Ligamine al Fundation Bakonyi pro Lingua
          Universal
--- sed iste ligamine pro le momento non functiona ---

Iste CIVILISATION E LINGUA UNIVERSAL ha desde longe
essite uno de mi favoritos. Dr Bakonyi era un magyaro
(hungaro), nonne?

Dr Bakonyi era uno del protagonistas de orthographia
collateral
    "Le ortografia scientific classic, IALA, IED,
    es complicate e un choccante impedimento pro
    le populos de lingua italian o espaniol"
    Commentario de Allan Kiviaho:
    P.ex. le angloamericanos, germanos e
    finlandeses prefere un orthographia plus
    latin, que era etiam preferite per Alexander
    Gode. Un solution recommendabile esserea,
    forsan, que le italianos e iberianos usarea
    le ortografia simplificate ('collateral') e
    le angloamericanos, germanos, finlandese etc.
    le orthographia classic.

e su textos ha alicun allusiones al Occidental.

Sed io non trova iste characteristicas nimis
enoiante benque io definitemente so un partisano de
Gode, Ric Berger, Ruhrig, Schild e altere classico-
latinistas.

- - -

Ceterum censeo ... que le portal INTERLINGUA.COM non
multo ben guida un cercator a fontes de sagessa.
Forsan on deberea crear un "mappa de sito".

Salutante

Allan