From:
Horacio Martinez <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 22 Jan 2001 21:55:11 -0300
Car amicos:
    Io era de viage de travalio le septimana passate. Io viagiava al provincia de Tierra del Fuego multo al sud de mi pais. Il era un bon experientia, viste que io pro mi labor non viagia multo e io remane grande parte del tempore in mi bureau, e que isto, como vos pote imaginar, es a vices bastante enoiante. De maniera que io facera en le proxime dies un relato de mi viage pro que totes pote compartir mi experientia.

A revider!

Horacio Martinez
Interlingua in Argentina
www.interlang.com.ar