From:
Date:
Thu, 8 Feb 2001 06:16:52 +0100
STAN MULAIK wrote:

> Allan, e alteros,
>    Il me pare que le attitude de Jay verso bannieras es un credo
> de su fide e non simplemente un decision individual. A esser
> ver a su fide, ille debe creder que a dar su fidelitate a un
> banniera es a subordinar su fidelitate al "Regno de Deo".
> Aquello es su fide.  Lo accepta.

Puro principalmente le loyalitate a un bandiera me interessa tanto
longe que le bandiera me servi.

Infelicemente le humano es multo fortemente cuneate de su
etnicitate e in le tempore adulte il es multo difficile cambiar
pais, un cosa del altere latere que multes ha debite facer pro un o
altere ration.

Forsan nos es intrante in un etate ubi le cambiar de domicilio pro
iste o altere causa essera plus commun que antea, ma le personas
qui debe lo facer non tanto pro proprie motivation como pro
coercion non sempre pote gauder se de iste stato del cosas.

Cellus