From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Thu, 12 Aug 1999 21:19:55 +0200
Multo ben scripto, Mario. Ego pote ben comprender como tu resona. Il es
interessante lo que tu narra de collaboration del ecclesia con le musulmanes.
Isto occurre etiam in mi pais, benque etiam un plus inimic attitude a vices es
demonstrate.

Presso vos, Mario, il sembla esser como ci in Svedia que in un grande familia
il pote esser un branca que ha acquirite un altere credentia. Es illo
costumari, vole tu dicer?

Ego ha - pro relationes familial - assistite a plure servicios divin catholic
que lutheran - post le annos scolar, isto es - e durante mi prime visitas in
Polonia ego etiam audiva le missa in latino... Honestemente ego non vide
grande differentias. Forsan iste differentias es in multe respectos plus tosto
national como religiose. Ego suppone que si ego visitarea un ecclesia in
Italia ego lo trovarea multo plus differente que le ecclesia catholic in
Svedia. Hic illes usa le mesme hymnario como illo del ecclesia statal de
Svedia e on usa etiam le Biblia svedese.

In le labor del nove traduction del Biblia que essera publicate iste fin de
anno, non solo le lutheranos sed etiam le catholicos ha laborate in simul -
secundo lo que ego sape - pro crear un version que es usabile pro omne
denominationes.

Theologicamente