From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 16 Feb 2000 19:04:25 +0000
Car Amicas e Amicos,

io es in retardo hodie; a un pecietta al vice 'illes' ha le pretention de
facer me 'nove'. Le torno de hodie era le mechanico pro mi automobile, un
Renault R25 del 1992! Forsan io debera expender plus de US$ 2,000.00!
Quanto le actual valor del automobile, ma io lo usa sempre minus. Io
passara al automobile electic!
Postea la medico del dietetica. Un belle e juvene femina que me ha ponite a
dieta. Nihil soda, per exemplo! Io debera obedir a una medico assi. Io
debera facer belle figura con illa.
Como io debe facer belle figura inter le messages que io ha recipite, assi
io debe privilegiar illo de Mira.
(Cellus P. con su 'ego' intertanto pote revider le grammatica.)
Car Amicas, mi prime problema es le verbo gusta in le phrase: 'Como gusta
tu filia de le mundo de le moda?'
'Gustaba de comer bien' Mario gaudeva in le mangiar ben, olim!
Como se trova Paola in le mundo del moda? Mira scribe ancora: 'Io me
interessa in le studio del marketing e del communicationes. Ma io ama le
moda e le shows'!
Con moda io pensa de render shows in expositiones o monstras, 'un de'file'
de mode, a fashion parade'.
Paola actualmente seque cursos de moda a Milan le prime duo dies del
septimana, hodie e deman insenia in su schola de sartoreria hic a Treviso,
le venerdi illa cura le relationes con le sartorerias industrial, collegas
stylist (1), productores, et cetera, anque in le fin de septimana.
Pro me vider mi filia es un privilegio! Nos invia nos messages al telephono
mobile, que io usa sol pro illa. Ma hodie illa era a prandio con nos. (Su
automobile es nove, del septimana passate!)
In le campo del moda Paola se pone inter le stilistas e le responsabile del
production. Illa rende le idea in un producto sartorial pro le industria.
Le cursos que illa seque es pro perfectionar iste rolo con le uso del
computer. Ma non solmente. Un materia es le 'merceologia' que in
interlingua io rende merce plus -ologia, como in italiano! Illo es le
studio del materia prime, como se produce, ab qual materiales, e como se
emplea.
In Italia al labor de Paola e del responsabile del production seque ancora
le taliar le pannos, postea le confectionamento sartorial es exequite al
estraniero, como Romania, Tunisia, India, et cetera, con responsabiles del
production italian in loco. In Italia sequera le selection final, dicite
anque cernita.

In breve:
rende but con ma con le conforto del paragrapho 134 del Grammatica per A.
Gode;
rende yes con si, assi pro if:
Si Mira, show se rende exposition o monstra, si tu intende a fashion parade.
Rende maybe con forsan: 'maybe not for you?' forsan no, pro te?
Tu postea le preposition se rende te, assi si illo es caso objective o
pronomine reflexive: tu te lava.

Alyssa e io trova pro le parolas in le Dictionario, illo es multe labor! Io
renderea le phrase assi: Qual labor pro Alyssa e io in recercar le parolas
in le dictionario!
Anque pro Cellus P. isto es un fatiga, alora ille usa ego pro io!

(1) Style face stilo, ab stilo plus -ista, pro uno qui practica le arte del
stilo, on construe stilista e stilistic, adjectivo pro pertinente al
stilista. In italiano stylist face stilista e stilistic face stilistico.

Ciao,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com