From:
Date:
Tue, 29 Sep 1998 16:58:59 +0000
Car Piet,

io es interessate a reciper vostre libretto con le parolas a discuter. Un
su version in fila, e con vostre licentia, me facilitarea de assumer le
1.870 parolas e finalmente de render illos in italiano. Nos ha in controlo
le vocabulario in version electronic italiano-interlingua e
interlingua-italiano con circa 37.000 parolas.
Le phase del controlo sera plus longe del phase del creation del version
electronic, ma actualmente nos labora in un gruppo con accesso in interrete
protegite con contrasigno.
Insimul a nos labora le autor del vocabulario. Io confide in su judicamento.
Le objecto del labor es le mantenimento de un vocabulario in version
electronic, interlingua plus secunde lingua, e methodo de labor es a
distantia in un gruppo con identic interesse pro interlingua, con le
telecommunicationes, con le union de differente experientias.
Io ha appellate iste gruppo Telegrupigi Igidpa.
Le textos del gruppo son ora in lingua italiana, ma presto illos sera in
interlingua.
Le examine comparate de duo vocabularios interlingua, per exemplo
italiano-interlingua e anglese-interlingua, sera de avantage pro
interlingua e creara, per le medio de interlingua, un vocabulario
italiano-anglese che on potera emplear de omne lingua: italiano, o
interlingua, o anglese in direction de altere duo (o plus in le tempore,
etiam hollandese, o espaniol, como german, si on habera classificate e
coordinate omne lingua).
Como autor del Woordenboek Interlingua-Nederlands nos sera honorate de
permitter vos le accesso a nostre Telegrupigi Igidpa. Nos sera stimulate a
emplear sol interlingua in nostre textos e vos potera observar nostre labor
in su developpamento e in su resultatos.
Un ulterior judicamento ameliorara nostre labor e, io confide, in favor de
interlingua.

Multe gratias.

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.affresco.com
http://www.informaticagi.it

Le 29 de septembre 1998.
Revisiones del texto, links al pagina:
http://www.telegrupigi.com/interlingua/19980929a.htm
Tu participation es desirate e sollicitate.