From:
Date:
Thu, 17 Sep 1998 09:29:04 +0000
Pro Interlingua.

Con le exercitio del arte de copiar io ha scribite un breve grammatica de
Interlingua pro italianos.
Tu pote esaminarlo al pagina http://www.telegrupigi.com/tgigi/dcii/index.htm
al selection "grammatica per italiani di introduzione a Interlingua".
Con paginas de approfundamento io ha in projecto de completar le grammatica
con abundantia de casos e phraseologia.
P. ex. Substantivos e substantivationes, que non lassa recognoscer le
plural, exceptionalmente pote prender le forma plural del articulo
definite: les.
nom. Le quatro (numero) - Les quatro (personas)
gen. Del quatro (numero) - De les quatro (personas)
Al plural on non ha le preposition genitive como il le singular "del" e on
usa "de les".
Io adoptara le description in texto italiano e interlingua con le proposito
final de offerer un grammatica italiana pro interlinguistas.
"Adotterņ la descrizione in testo italiano e interlingua con il proposito
finale (con il fine) di offrire una grammatica italiana per interlinguisti".
Io ha definite Interlingua como le italiano international.
"Ho definito Interlingua come l'italiano internazionale".
Forsan iste pagina cela errores que io me expecta de discoperir in le
tempore e, super toto, con le collaboration de quicunque volera collaborar.
Iste pagina pro un italiano es de immediate comprension e io me augura que
le italianos discoperi con qual facilitate, insperatemente, illes potera
practicar Interlingua, o excusa, le italiano international!
Pro Interlingua in Italia.

Amicalmente,

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it

Le 17 de septembre 1998.
Revisiones del texto e links al pagina:
http://www.telegrupigi.com/interlingua/19980917.htm
Tu participation es desirate e sollicitate.