From:
Luca Ghitti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 1 Feb 2001 17:18:45 +0100
Car Amicos,
Io es un neophyto italian in Interlingua e io me vole excusar con vos si io
facera errores in iste belle lingua universal. Io studia interlingua
solmente desde duo septimanas.
In iste dies io va leger un belle e interessante libro de un scriptor
chilen contemporanee: Francisco Coloane. Le titulo de su obra in espaniol
es: "Los pasos
del hombre", traducite in italiano como : "Un vita al fin del mundo". Io lo
consilia a vos! Il es un favorabile lectura.
Su descriptiones del Tierra del Fuego e de Patagonia es meraviliose, ille ha
un grande capacitate de descriver iste locos phantastic. Coloane es un
homine de mar, politicamente ingagiate, ille vive in  maniera dolorose su
tempore e le tragedias de su populo e de su pais. Tote isto es narrate
fascinatemente in su romances.
In iste ultime annos le litteratura sudamerican in Italia ha habite grande
successo per medio de importante scriptores como per exemplo: Sepùlveda,
Coelho, Borges, Marquez, e justo nunc Coloane mesme.
E io gratias a iste notas de viage pote ben comprender le beltate del
paisage salvage e le interessante novas hic descripte.
Io va sperar in le proxime dies altere novas  preciose re America austral, o
como dice Sepùlveda: iste mundo al fin del mundo!

Coloanemente vostre.

Luca Ghitti