From:
Date:
Wed, 9 Feb 2000 17:44:08 +0100
Car Amicas e Amicos,

quando io entrava in mi domo, usque a hodie io trovava mi supertoto, mi
pantoflas e mi libros. Ab hodie io trova anque le computer, perque illos in mi
bureau, sempre plus vetule, non me basta plus.
Io non sape si isto es un bon selection, ma io debe apprender de plus
interlingua e anglese, assi io spera de facer lo a domo.
In bureau io ha le idea que on non debe perder tempore. Isto non es facile de
cambiar, postea un vita de labor.
Io videra.

Le prime message que io ha recipite a domo es per Ensjo: Wed, 9 Feb 2000
13:24:51 -0200 e isto es pro me de bon auspicio.
Anque ille porta le fuso horari -0200 que io non trovarea esser correcte
pro le
Brasil. Como es iste facto? E iste mi message sera illo correcte con le
indication del fuso horari? Io debe discoperir iste diaboleria que debe
depender ab le conformation initial del computer, io pensa, o forsan ab mi
conformation del software Eudora.

Alias, adverbio latin; voce in anglese, francese, italiano, ubi nos usa anque
in iste forma:
Mario Malaguti, alias Mario In Pantoflas
alteremente dicite homine in pantoflas, perque Mario, ab latino Marius, forsan
ab lingua etrusc Maru, volerea dicer homine, o sacerdote.

Ciao,

Mario

Mario Malaguti, alias Mario In Pantoflas
mailto:[log in to unmask]
Piazza della Vittoria, 16 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 411073 - fax (+39) 0422 420789