From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 20 Apr 1998 21:49:53 +0200
Multo de previe texto delite. Postea Ensjö :-) scribeva:

>Io dara le significatos del parolas referite secundo mi dictionario de
>portugese
>(le prime significatos certo es commun con le altere linguas neolatin):
>
>     POVO (POPULO).
>     Collection de individuos qui parla le mesme lingua, habe costumes e
>habitos
>     identic, affinitate de interesses, un historia e traditiones commun.
>
>     GENTE.
>     Quantitate major o minor de personas indeterminate; populo.
>
>Ora mi impressiones:

> [...]

Ha, benissimo! Io ha sovente pensate lo mesmo. Nostre politicos
frequentemente dice cosas como: Il es multo importante que le humanos
(homines, si vos vole) ben comprende le problemas economic....

Il es importantissime que nos pote convincer le humanos....

E io sempre pensa, _homines, humanos_  vermente io non habeva pensate que
on voleva convincer cimices o cavallos!

Le equalitate es un cosa importantissime, haha, multo amusante. Nunquam ha
pensate de iste possibilitate equin :-) (seque non un riso ma un rison, un
sono como un tonitro!)

Kjell [log in to unmask]
Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87