From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 12 Jul 1999 19:16:29 +0000
Car Kjell R., Amicas e Amicos,
io ha plus vice controlate le posta hodie, como venerdi passate e solmente
ora io recipe le message per Kjell R.:
Thu, 8 Jul 1999 06:59:44 +0200
Thu, 8 Jul 1999 19:23:22 +0200
Ben retornate Kjell R., si manca tu e Stan - io non lege plus le messages
de Mulaik Stanley, esque ille sera in vacantia? - iste lista deveni un
"bonaccia = momento de calma".
Proponer un cambio, promover un campania pro mi opiniones, scriber al
representantes del varie paises... como a illes de Svedia, o de Helvetia?
Como al senior secretario general, o al senior presidente? Como in le lista
IL_STAT?
Io ha colligite un recolta de messages, quasi sempre sin responsa. Le
importante es poner demandas e documentar que io lo ha facite.
Forsan le solution de plus efficacia sera illo de publicar un libro.
UMI es un micre organisation, in le opinion etiam de Kjell R., ma qual es
le opinion de su secretario general?
Si nos desidera vermente le ben de interlingua forsan nos debe cessar de
considerar le "organisationes pro interlingua" e tener nos in contacto como
personas, assi simplemente como personas qui es passionate pro interlingua.
Isto es un thema que me passiona: trovar solutiones alternative al
presentia de personas voluntari ma con carga obstinate, in despecto del
absentia de resultatos ab le 1955.
Nos es poco in le opinion etiam de Kjell R. e nos es jelosemente tenite
celate a initiar de tu pais, Kjell, ubi forsan vos exercita vos in
interlingua inter vos mesme. Iste sport non attrahe mi italianos, qui veni
numerose in Svedia. Qui sape que vos practica le italiano international?
Esque vos ha guidas, menu, programmas in interlingua?
Kjell R. perque nos non excambia nos nostre textos e como coautores nos non
scribe al mundo qual perdita ha essite iste quaranta-quatro annos de UMI?
E perque Ingvar Stenström non poterea esser de iste partito? Ille scribe ab
sempre su insatisfaction, o io non ha comprendite su velate appellos.
Esque ille sera elegite nove presidente del UMI?
Qui altere melio de Ingvar Stenström?
Io es contrari a... perque nos non initia un campania pro Ingvar Stenström
presidente?
Que dice nostre amicos del Americas?
Ingvar pro presidente in le passage al 2000!

Mario Malaguti
ab le Belle Pais.