From:
KOVA'CS Pe'ter <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 18 Aug 2004 03:54:39 -0500
>Tu certo ha ration. Si ego in le futur venira a Romania ego debera
>facer le experimento: parlar interlingua e vider le resultato.
>
>Kjell R

Car Kjell!

Esque tu comprende isto (secundo le interlingua, o altere lingua neolatin)?

Alo, salut, sunt eu, un haiduc,
Si te rog, iubirea mea, primeste fericirea.
Alo, alo, sunt eu Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.

Vrei sa pleci dar nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma iei,
Nu ma, nu ma, nu ma iei.
Chipul tau si dragostea din tei,
Mi-amintesc de ochii tai.

Te sun, sa-ti spun, ce simt acum,
Alo, iubirea mea, sunt eu, fericir
ea.
Alo, alo, sunt iarasi eu, Picasso,
Ti-am dat beep, si sunt voinic,
Dar sa stii nu-ti cer nimic.

Iste texto es un hit de nostre dies de un banda romanian. Quando io le
prime vice audiva iste canto, io credeva, que isto es un burla e ha nihil
senso, proque io ha discoperite in illo parolas latin (romance) e parolas
slave e hungare sin coherentia (contexto), sin un systema. Ma postea il
esseva devenite sempre plus clar pro me, que isto poterea esser in le
romaniano, usque quando io habeva cognoscite le veritate, le facto, que
illo es vermente in romaniano.

Proque le signos speciale del litteras romanian in le texto supra non
appare, ecce le pronuntiation secundo le orthographia german, forsan le
texto assi devenira plus comprensibile pro te / vos...:

Alo, Salut, sunt jeu, un haiduck,
Schi te rog, jubirja mja, primeschte feritschirea.
Alo, alo C sunt jeu Picasso,
Tzi-am dat bip, schi sunt voinick,
Dar sä schtii nutz tscher nimick.
Vrei sä pletsch dar nu mä, nu mä jei,
Nu mä, nu mä jei, nu mä, nu mä, nu mä jei.
Kipul täu schi dragostja din tei,
Mjamintesk de ochii täi.

Te sun, sätz spun, tsche simt acum,
Alo, jubirja mja, sunt jeu, feritschirea.
Alo, alo, sunt iaräsch jeu, Picasso,
Tzi-am dat bip, schi sunt voinick,
Dar sä schtii nutz tscher nimick.

KOVA'CS Pe'ter