INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Ado Hall <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Fri, 1 Mar 2002 13:12:41 +1100
Io pote extinguer un monitor sin disconnecter lo (ab le ordinator).

De maniera similar, io pote accender mi lector de diskettos Zip sin
connecter lo (al ordinator).

Tunc io recommenda, secun le dictionario Anglese-Interlingua de Gopsill:
to turn off (an electric appliance) - extinguer (un apparato electric)
to turn on (an electric appliance) - accender (un apparato electric)

Edo