From:
Date:
Sat, 23 Nov 2013 17:53:59 +0100
Stan,
io te regratia pro tu attention. Io esseva diagnosticate diabetic del typo 2
un dece-cinquena de annos retro. Durante isto longe periodo io assumeva
pharmacos e, pro un breve periodo, alsi insulin. Solmente quaranta-cinque
dies con insulin.
Le vita con le dependentia ab isulin es un inferno e le regular le dose de
insulin es un insulto con te mesme. Un ver arbitrarietate.
Postea alcun periodos de mi autocontrollo, supertoto con le dosage del
pharmacos, io ha plus vice probate a eliminar illos. Io ha constatate que le
reation de mi organismo al privation del pharmacos non altera le valor in
modo significative. Assi io ha decidite que le milior cura pro me es illo de
liberar me ab pharmacos e de prestar mi attention solmente a mi cura del
alimentation.
In alternativa a decider quante insulin io debe assumer in relation al pasto
que io habra, io pone mi attention al qualitate e al quantitate de illo que
io mangera.
Sin pharmacos de sorta e insullin, io senti de viver ben e in armonia con me
mesme. Isto ha un grande validitate como restar lontan ab medicos e
dietistas.
Un die io finira, como totos e si, usque a quel die, io me habera sparmiate
chimica, io habera vivite un melior qualitate de vita.
Io ha, de un vice assumer usque dece-duo pharmacos al die, de un altere vice
curar mi alimentation e su qualitate, e io ha optate pro iste strata que
comprende cibos natural de origine vegetal.
Le mie es un defia e un recerca al sapor in le alimentation quasi solente
crude.
E io sta ben.
Amicalmente,