Subject:
[log in to unmask] ( Le lista de instruction nove pro Interlingua de IALA
From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 11 Nov 1997 11:14:06 -0500
Le lista de Instruction Nove pro Interlingua de IALA

Jam alcunos ha respondite me privatemente con messeges
positive re le nove lista de instruction.

Le scopo del nove lista non es de competition con le
INTERLNG e non es un foro pro le discussion de themas
o questiones strategic del avantiamento del lingua
belle international. Le objectivo es de offerer lectiones
re punctos de grammatica in un formatto libere e alsi
un pauc informal mais con themas interessante e extrahite
del experientia commun del membros del lista. Como?

Per exemplo... Themas de instruction essera le uso del
articulo in interlingua, le verbos "irregular" e su
obstaculos al studiantes de interlingua, le uso del
adjectivos, differente formas de dicer "Hallo", como
facer presentationes, como facer questiones, como
parlar del clima, describer a su familia, describer
su ambiente, describer a personas, le uso del numeros,
le uso del exclamationes, le abuso del insultos, le
investigation del vocabulario technic e le nove
terminos computatorial... etc.

Le presentation de cata lection essera in un message
que includera un parve lectura o dialogo, un serie de
questiones (con le responsas includite pro comparation),
e un invitation a facer commentarios o suggestiones al
lista re le lection o amelioramentos, correctiones e
novitates.

Cata lection essera un unitate incapsulate e non presentara
le obstaculo de sequer un serie de lectiones con le
opportunitate de timer mancar un del serie. Tunc il non
es necessari completar omne lectiones, mais il sera multo
entretenite e divertite reciper e travaliar in le exercitios
de cata lection. Il es un objectivo non dar le impression de
haber que travaliar multo pro divertir e apprender in cata
lection.

Nunc io es a compilar alcun del lectiones in interlingua
que io ha presentate in espaniol e poter facer uso del
ressources disponibile in altere linguas pro le instruction
del lingua belle international. Quando le lectiones comencia
e le subscriptores recipe los, le suggestiones pro alcun
nove lectiones o necessitates linguistic essera multo
benvenite. Nunc si alcun persona vole inviar commentarios o
suggestiones, per favor invia los a mi privatemente al
adresse personal [log in to unmask] ... Gratias.

Sincer e amicalmente,
Jay B.

[log in to unmask] [log in to unmask]
 http://adam.cheshire.net/~jjbowks/home.html