From:
Date:
Mon, 15 Sep 2003 09:45:45 +0200
Pawel Wimmer wrote:

> [...]
Svedia demonstra un multo interessante fenomeno. Durante que le
catalanos sembla preferer esser governate de Brussela le population de
Jämtland, que es le plus EU-negative gruppo in Svedia, prefera
nonobstante le elite in Stockholm que nonobstante es "nostre" elite!

Isto es un die de tristessa.

Un historic cosa importantissime: Svedia era in seculos passate tante
povre que il non esseva multo grande castellos como in paises plus al
sud. Il habeva un comparativemente libere classe de agricultores que era
accostumate decider su cosas in le village, o le parochia. (Un gruppo de
plure vilages, que ha le commun ecclesia).

Le politicos local es recrutate non solo del scholas de elite, como in
Francia, ma anque de organisationes popular (non-governamental) e isto
significa anque que le sceptica contra le politicos in Brussela es multo
plus grande.

Generalmente le populo non comprende quante limitate ha essite le
suverenitate del pais. On ha potite sentir se neutral, durante que le
politicos, qui habeva le responsabilitate ha collaborate con Nato,
secretemente. Nato ha in facto defendite Svedia, un facto que le populo
non ha sapite e le politicos non ha dicite a illo. Naturalmente isto era
un sage politica in multe respectos, ma le disavantage es que illo ha
create un totalmente incorrecte vision del mundo circum le pais.

Kjell R