From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 15 Jan 2001 11:32:26 +0100
Io? Ben punite?

Io es fiero! Fer! Orgoliose!

Car Stan, forsan tu ha scribite le melior pagina in Interlingua que io
jammais legeva per te. Illo es de un placevole lectura ab initio al fin.

Assi io non es punite, io es simplemente felice e io te regratia.

Vide tu, si io non te provocava, Interlingua, in iste die del su jubileo non
haberea habite le placer de numerar un pagina del qualitate del tue.

Assi io te regratia con tote mi corde, car Stan!

In iste dies io te pensa plus vices perque io considera tu diligentia in le
organisation del association in le Nord Amarica, thema que io lege sempre
con grande interesse (e que io continua a provocar, pro le melior resultato
del initiativa, in isto in le respecto de un veneto qui 'sustega'), ma
supertoto io te pensa perque omne die, uno o duo vices al die, io ha le
impression de supervolar Marietta. Isto perque io face longe conversationes
con mi amica qui habita in Millbrook, Alabama, e pro me, isto es como un
passar ultra, supra tu Marietta.
Forsan io vadera in Alabama e, in iste caso, io debera venir a salutar te a
Marietta.

Comocunque io ora proba un sensation de ben-esser, justo como un puero
postea un meritate punition. Gratias Stan pro tu grande amicitate.
Ah! Io scribe sempre que io prefere scriber in comparation a leger e isto es
multo ver, ma tu debe saper que io anque lege multo e supertoto con grande
attention. Isto non pote que esser assi, postea un vita de exercitio de un
profession. Es exactemente le attention que io debeva sempre poner in leger
que me rendeva le scriber como un liberation, o un conclusion.
O si tu vole como un necessitate de facer un synthese del thema tractate.
Le diversitate intra mi profession e tu studio accademic, forsan, sta in le
facto que tu tractava un thema e lo disveloppava, in isto ampliando le
campos de tu lecturas. Io al contrario habeva un quantitate quotidian de
themas que se presentava e que io debeva decider pro resolver al melio. E
como decide un homine professional qui ha sempre e toto in continue
evolution? Simplemente sin abandonar jammais le principios de su disciplina
e, in mi caso, iste principios del economia es simplemente millenari, sin
variationes substantial. Es le Governamento, es le Fisco, es le reportos
international que interveni a superponer continue nove regulas, assi le
profession consiste in reconsiderar toto al essential del simple e sagge
regulas del economia.

Gratias e ciao Stan,
e a tote le Amicas e Amicos del Lista le melior jubileo de Interlingua.
Considera iste pagina per Stan e tu potera comprender illo que vole dicer
Interlingua.

>From: STAN MULAIK <[log in to unmask]>
>Subject: aquelle,aqui
>Date: Mon, 15 Jan 2001 01:22:15 -0500
>

>Ah, Mario, tu essaya de provocar me con tu remarcas mordente.  Pro isto
>tu punition debe esser un lectura.  Tu odia le lecturas.  Illes stimula
>tu sentimento de inferioritate in contextos intellectual e academic.
>E tu combatta isto per attaccar le academicos qui faceva tu vita
>miserabile quando in le schola.  E tu extende iste hostilitate del
>academic a altere academicos, qui intende necun injuria de tu.
>
>Assi, prepara de reciper tu punition!  :-)

(omissis)