From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 21 Sep 2003 11:26:30 +0200
Jan Årmann wrote:

>Car Harleigh,
>
>Tu conto del usabilitate de blogs es interessante. Immediatemente io debe
>confessar que io es multo stupide o al minus impatiente si io non succede
>immediatemente. Io ha visitate "Blogger" e tentate componer un blog. Io
>succedeva. Io ha anque succedite a inviar lo a un web adresse - mi proprie,
>create intra Blogger. Illo es http://janarman.blogspot.com Si io crea un
>nove blog intra Blogger e tenta inviar lo a iste adresse Blogger me responde
>que iste adresse jam es occupate!

> [...]
Io participa in un lista de posta "hostate" apud alque que se appella
"kanalen.org". Io non es certe que isto _solo_ tracta de religiones. In
 le caso que le responsa es _no_ io suppone que on poterea usar isto. Al
minus illo esserea un loco svedese.

Io non ha recercate le cosa, io solo ejecta le proposition que on pote
investigar "canalen".

Kjell R