From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 11 Sep 1999 21:40:02 -0400
Car Stan, e Car Mario,
Io non vole tornar isto in un conversation private ma
in un foro public io vole dicer publicamente que io
apprecia multo le travalio de Stan e de Mario pro le
belle lingua e su expansion.

In re le INTERLNG io debe expressar (exprimer) mi
opinion de como io vide ille foro public. Le INTERLNG
es pro mi como un placia de villa, ubi tote persona
interessate pote venir e parlar de cosas a su interesse
e intertenimento. Le [log in to unmask] es plus
technic in su scopo e ha messages de vice a vice,
le InterlinguaUSA de ONElist es solmente pro le
discussiones de un solution al representation American
pro le belle lingua hic in le Statos Unite e pro tote le
America del Nord.

Tunc, io non crede que illos curre un contra le altere,
ma curre in directiones differente e que alcun vices
continua in vias parallel forsan per un parve tempore.

  Il es sempre importante pensar a qual mi message
esserea melior inviate e de iste maniera poter servir
le proposito del lista plus plenmente. In le Coollist
e le InterlinguaUSA le intercambio de messages
a un persona individual es benvenite si illos son
inviate pro adressar un question de importantia pro
le lista e su scopos fundamental. Le avantage de
inviar un message al [log in to unmask] es
que le moderator, su servitor presente, non vole
dar lectiones de conducta proprie e respecta le
pensamento del membros del lista que como
adultos pote parlar liberemente un con le altere
sin intervention e con le securitate de que si uno
comitte errores altere membros pote excusar su
"lapso mental" sin multe castigation.

Amicalissimemente, como sempre vostre servitor,
Jay B.