From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Fri, 16 Jun 2000 09:00:14 +0200
Ultomo io ha ahbite problemas con coollist,
malgrado que io recipe toto de illo sed non pote
replicar. Le ultime message de ibi era le
sequente:

"Salve,

Abbiamo ricevuto la richiesta di iscrizione al
gruppo interlingua-coollist
Essendo gią membro di questo gruppo, la richiesta
pervenuta
non verrą elaborata."

Isto es facilemente comprensibile: "Salve, nos ha
recipite le requesta de inscription al gruppo
interlingua-coollist. Essente jam membro de le
arrivate requesta non essera perlaborate."

In caso di domande relative alla comunicazione con
questo gruppo,
inviare un'e-mail a [log in to unmask]

"In caso de questiones relative le communication
con iste gruppo, vole ben inviar un message
electronic a [log in to unmask]"

Grazie!

Gratias!

eGroups Assistenza clienti