From:
salivanto <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 11 Jan 2004 04:40:31 -0000
Salve,
  Io non ancora es certo si io bene comprehende le
scopo del conferentia "Humanitaria."

> Petio Angelov, Milen Shopov, Svetlina Koleva

Esque omne iste gentes son interlinguaphonos?

> Le scopo del seminario es de familiarisar le
> participantes con aspectes diverse del cognoscentia
> humanitari  e  con le heritage cultural del region.

Mi prime pensato es "turismo e hippy-ismo" - duo
ideas non totalmente compatibile - o forsan io non
bene comprehende.

Mardy:
> Quanto a me, io es certe que io va participar.

Un bon attraction...

Milen de novo:
> Interlingua securmente va esser un del tres linguas
> de labor del seminario Humanitaria (le alteres
> essera Francese e Anglese) -

J'esper a non dever parlar anglese in mi ferias.

> Personalmente pro Tomaso - nos essera multo felice
> de incontrar te in Bulgaria!

Gratias. Si, iste invitation ya esse anque un bon
attraction pro me.  Io ancora non es certo si io
va poter vader, proque...

1) Io ancora non ha planate mi viage a Serbia.
   (Quanquam io es presque certo que io va ir ibi.)

2) Io non es certo si io va vader solmente con mi
   parve filio o con tote le familia.

3) Mi marita non se interessa in le conferentia.
   (Ergo io deberea convincer la que illa poterea
   gaude de lo, o trovar qualcosa por illes (mi familia)
   por intertanto.

> (demanda le personas qui ha participate in le XVI
> Conferentia International de Interlingua le anno
> passate). Il essera etiam plus bon, nos spera!

Io comencia a comprender.  Le XVI Conferentia
International de Interlingua le anno passate) esseva
in "Lovetch" e Humanitaria esserea in "Lovech", e
nunc io vide que Svetlina Koleva es uno de le
"angelos guardante de Bulgaria" secundo Panorama.
... e io trovava anque un photo de Petio Angelov in
Panorama.

A revider,
Tomaso