From:
Peter Kovacs <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 16 Aug 2004 15:44:44 -0500
On Mon, 16 Aug 2004 22:08:00 +0300, Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
wrote:

>d[040816] x[Kiviaho Allan] z[KivA-48Fxn KovP]
>s[Kovacs Peter es un "badrecipientto"]

>Servus, Peter!
>
>Le posta que io ha inviate a te ha essite rejectate a
>causa de tu essente un "badrecipientto" secundo tu
>servitor MAILBOX.HU
>
>Pote tu devenir un "goodrecipientto?".
>
>Amicalmente

Hm...esque tu ha vermente inviate lo a [log in to unmask] ? Il es
interessante, proque iste mi cassa non es plen, nam io vide regularmente
mi posta per
 mi programma Outlook Express anque de iste adresse de
Mailbox.hu . Si le cosa vermente non functiona, tu pote inviar le littera
ad un altere adresse de mi (in caso valide io va lo inviar a te in un
lettera private). Similemente pote ager anque alteres, qui ha
eventualmente simile problema con mi adresse electronic de Mailbox.hu .

In cetero io essera in Finnlandia desde le 20e usque le 23 de augusto
(includite le viage, dunque probabilemente de facto inter le 21e e 22e), e
il esserea un bon experientia pro me incontrar alicuno ex le
interlinguanos de ibi. Proque io viagiara con un delegation official de mi
urbe (e duo musicantes extra me, e probabilemente anque dansatores
folkloric) io suppone, que nos viagiara a Varkaus - un urbe gemine de
Zalaegerszeg; ma io non sape le programma official planificate pro nos,
dunque pote esser, que nos mesmo non habera tempore pro incontrar alicuno,
etc. Totevi
a, si alicuno ex le interlinguistas finnese poterea incontrar
con me, per favor signar. Il serea ja ben probar interlingua parlate con
ver interlinguistas...

Péter